REGULAMIN
Właścicielem i administratorem strony internetowej https://www.akumata.pl jest: ACUS MED Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Kolbuszowej, znajdująca się pod adresem ul. Mielecka 105, 36-100 Kolbuszowa, posługująca się numerami: NIP 8141687196 oraz REGON 366216370. Firma Acus Med Sp. z o.o. jest wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Rzeszowie, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0000656445. Kapitał zakładowy firmy to: 30 000 zł. Pojęcia używane w niniejszym regulaminie będą rozumiane w następujący sposób: 2. Warunki i realizacja zamówienia 1.Korzystanie ze strony www i realizacja zakupów nie wymaga od Klienta zalogowania się. Klient zobowiązany będzie jednak do podania danych niezbędnych do realizacji zamówienia. 2. Klient może składać zamówienia na Produkty dostępne w asortymencie Sprzedającego przez siedem dni w tygodniu i dwadzieścia cztery godziny na dobę. By złożyć zamówienie należy: 4. Informacje zawarte na stronie www nie są ofertą w rozumieniu art. 66 Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny. Stanowią one zaproszenie do składania ofert w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego. Złożenie zamówienia przez Klienta oznacza złożenie Acus Med oferty zawarcia umowy kupna-sprzedaży zamówionego Produktu. 5. Klient zostaje powiadomiony o przyjęciu zamówienia do realizacji poprzez otrzymanie wiadomości e-mail na adres podany w formularzu. Jeżeli produkt jest niedostępny lub realizacja zamówienia jest niemożliwa z innej przyczyny, Klient zostanie powiadomiony niezwłocznie o braku możliwości realizacji zamówienia. 6. Co do zasady momentem zawarcia umowy sprzedaży pomiędzy Klientem a Acus Med jest chwila otrzymania przez Klienta powiadomienia o przyjęciu zamówienia do realizacji. 3. Ceny 1.Ceny Produktów podane na stronie www są cenami brutto i podawane są w złotych polskich. Ceny te nie zawierają kosztów dostawy. 2. Ceną wiążącą i ostateczną jest cena Produktu podana na stronie www w chwili składania zamówienia przez Klienta. Jest ona dodatkowo wskazana w wiadomości e-mail potwierdzającej złożenie zamówienia. Informacja na temat całkowitej kwoty do zapłaty z ewentualnym kosztem dostawy Produktów, przedstawiana jest po dokonaniu przez Klienta wyboru formy dostawy zamówienia i formy płatności. 3. Acus Med jest uprawnione do zmiany cen Produktów dostępnych na stronie www. Powyższe nie dotyczy ceny Produktów zamówionych przez Klienta i przekazanych do realizacji zamówienia. 4. Dostawa 1. Dostawa zamówionych produktów odbywa się za pośrednictwem firm kurierskich: 2. Sposób dostawy określa Klienta poprzez zaznaczenie w zamówieniu swojej preferencji. 3. Koszty dostawy określone są w formularzu zamówienia, po dokonaniu przez Klienta rodzaju dostawy. 4. W przypadku gdy przedmiot zamówienia ma być dostarczony poza granicami Polski prosimy o kontakt w celu obliczenia kosztów wysyłki. Przesyłki zagraniczne będą realizowane tylko po zaakceptowaniu przez Klienta kosztu i sposobu wysyłki. Przesyłki zagraniczne płatne za pobraniem nie będą realizowane. 5. Zamówione Produkty wysyłane są na adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Wymagany jest kompletny adres (z podaniem kodu pocztowego) na który ma być wysłane zamówienie, a w przypadku wysyłki za pośrednictwem kuriera lub do paczkomatu, także numer telefonu kontaktowego oraz e-mail osoby odbierającej przesyłkę. 5. Forma płatności 1.Zapłaty za usługi płatne określone w Regulaminie, Klient dokonywać może przy wykorzystaniu następujących formy płatności: 2. Płatności elektroniczne obsługiwane są za pośrednictwem integratora płatności Paynow – usługi dostarczanej przez mElements S.A. z siedzibą w Warszawie, ul. Prosta 18, 00-850 Warszawa. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności online jest mElements S.A oraz za pośrednictwem integratora płatności iMoje– usługi dostarczanej przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach, ul. Sokolska 34, 40-086 Katowice. Podmiotem świadczącym obsługę płatności online w zakresie płatności online jest ING Bank Śląski SA. 3. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną przez Klienta kartą płatniczą Dostawca dokonana zwrotu na rachunek bankowy przypisany do karty płatniczej Klienta. W pozostałych przypadkach, Dostawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył Klient, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu. 4. W przypadku formy płatności – przelew tradycyjny – aby uniknąć opóźnień w księgowaniu i w celu prawidłowego zidentyfikowania przelewu, w tytule należy podać numer zamówienia. 5. Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez Acus Med zapłaty za zamówienie. 6 [zmiany zamówienia] 1. Klient jest uprawniony do dokonywania zmian w zamówieniu w zakresie zmiany danych do faktury oraz danych do wysyłki. W tym celu niezbędny jest niezwłoczny kontakt z Acus Med, tak by możliwa było wprowadzenie zgłaszanych zmian. 7. Czas realizacji zamówień 8. Odstąpienie od umowy Acus Med. Sp. z o.o. 9. Zwrot należności Klientom 1. Acus Med dokona zwrotu należności niezwłocznie, jednak nie później niż w ciągu 14 dni w przypadku uznania reklamacji i braku możliwości wymiany produktu, usunięcia zgodności Towaru z Umową lub obniżenia ceny. 2. W przypadku odstąpienia przez Konsumenta oraz Klienta przedsiębiorcy na prawach konsumenta od umowy, Acus Med niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, dokona zwrotu wszystkich dokonanych przez niego płatności, w tym kosztów dostarczenia Produktu z zastrzeżeniem ust. 3 poniżej, Acus Med może jednak wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania towaru z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej. 3. Jeżeli Konsument wybrał sposób dostarczenia towaru jako “Darmowa wysyłka” oferowany przez Acus Med, Acus Med nie jest zobowiązany do zwrotu Konsumentowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. 4. Acus Med dokona zwrotu pieniędzy przy użyciu sposobów płatności z których skorzystał Klient przy składaniu zamówienia, w przypadku: 10. Opinie w sklepie internetowym 1.Klient Sklepu Internetowego ma możliwość dobrowolnego i nieodpłatnego wystawienia opinii dotyczącej zakupów dokonanych w Sklepie Internetowym. Przedmiotem opinii może być także ocena, zdjęcie lub recenzja zakupionego produktu w Sklepie Internetowym. Podstawą prawną zbierania opinii jest art. 6 ust 1 lit f) RODO – uzasadniony interes Administratora Danych (Acus Med Sp. z o.o.). 2. Kwestie dotyczące zasad ochrony danych osobowych oraz prywatności i przysługujących praw oraz wynikających z przepisów obowiązków Acus Med zostały określone w Polityce Prywatności Acus Med Sp. z o.o. dostępnej na stronie https://www.acusmed.pl/polityka-prywatnosci/ 3. Sprzedawca po zrealizowaniu zamówienia, za pośrednictwem swojego podwykonawcy (TrustMate) może poprosić Klienta o wystawienie opinii na temat dokonanych zakupów, ich oceny czy podzielenia się własnym opisem wraz z możliwością zamieszczenia ilustracji. Prośba wysyłana jest raz. Brak udzielenia opinii, traktowany jest jako brak zgody na dalsze przetwarzanie danych w celu badania opinii i skutkuje wycofaniem danych z bazy opinii nie później niż w ciągu miesiąca od zrealizowania zakupu. 4. Aby nie brać udziału w procesie opiniowania towarów i usług Administratora nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań. Wyrażenie opinii wymaga czynnego skorzystania z przesłanego odnośnika i tylko wówczas dane Klienta będą przetwarzane co celów obsługi opinii. 5. Opinia może być wystawiona jedynie przez Klienta, który dokonał zakupów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. 6. Wystawione przez Klienta opinie są publikowane przez Sprzedawcę w Sklepie Internetowym oraz wizytówce <0>TrustMate.io.</0> 7. Wystawienie opinii nie może być wykorzystywane przez Klienta do działań bezprawnych, w szczególności do działań stanowiących czyn nieuczciwej konkurencji wobec Sprzedawcy, czy też działań naruszających dobra osobiste, prawa własności intelektualnej lub inne prawa Sprzedawcy lub osób trzecich., 8. Opinia może być wystawiona tylko do faktycznie zakupionych produktów w Sklepie Internetowym Sprzedawcy. Zabronione jest zawieranie fikcyjnych/pozornych umów sprzedaży w celu wystawienia opinii. Autorem opinii nie może być także sam Sprzedawca ani jego pracownicy bez względu na podstawę zatrudnienia., 9. Wystawiona opinia może zostać w każdym czasie usunięta przez jej autora. 10. Acus Med weryfikuje opinie poprzez system ich dodawania, który umożliwia to wyłącznie Klientowi, który uprzednio złożył zamówienie. 10. Dalsze usługi Acus Med 2. Usługi dodatkowe świadczone przez Acus Med obejmuje: 3. Usługa określona w ust. 2 a) powyżej dedykowana jest Klientom którzy są już Klientami Acus Med lub też są absolwentami szkoleń lek. Radosława Składowskiego. 11. Dane osobowe 12. PRYWATNOŚĆ I PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH 13. Reklamacje 14. Postanowienia końcowe 3. W sprawach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie maja właściwe przepisy prawa polskiego, w tym przepisy ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego. 4. Acus Med oraz Klient, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych w Regulaminie lub przepisach prawa, będą się komunikować: za pośrednictwem adresów e-mail: Acus Med – adres podany w § 1 ust. 1 niniejszego Regulaminu, Klient – adres e-mail podany przy składaniu zamówienia lub za pośrednictwem poczty na adresy korespondencyjne: Acus Med – adres podany w § 1 ust. 1 Regulaminu, Klient – adres podany przy składaniu zamówienia. 5. Acus Med może wprowadzić zmiany w Regulaminie, o ile zostaną ogłoszone ze stosowanym wyprzedzeniem, w sposób umożliwiający Klientowi zapoznanie się z nową treścią Regulaminu. Zmiany Regulaminu działają jedynie od chwili ich wprowadzenia i nie naruszają jakichkolwiek praw nabytych przez Klienta. 6. Prezentacja jakichkolwiek usług, czy towarów na stronie www, administrowanych przez Acus Med, nie stanowi wiążącej oferty ich sprzedaży, bądź świadczenia, w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. 7. Załączniki do Regulaminu stanowią jego integralną część. 8. Sprzedający nie umożliwia zawierania umów z innymi przedsiębiorcami, tj. z przedsiębiorcami odrębnymi gospodarczo od Sprzedającego. 9. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 1 stycznia 2023 r. Załącznik nr 1 WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY: (formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy) Imię i Nazwisko Klienta(-ów): Adres Klienta(-ów): Acus Med Sp. z o.o. Ja/ My* niżej podpisana/podpisany/podpisani* niniejszym informuję/informujemy* o moim/naszym* odstąpieniu od umowy o zakup Produktu: _____________________________________________________________________________ Jednocześnie, wyłącznie w celu sprawnej identyfikacji mojej/naszej* umowy: podaję/podajemy* Numer zamówienia: _______________________ i/lub adres mailowy za pośrednictwem którego loguję się do Serwisu Acus Med *Wyrażam/Wyrażamy zgodę na przesłanie potwierdzenia otrzymania przez Acus Med niniejszego pisma, stanowiącego oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej na następujący adres e-mail:________________________________________ *Nie wyrażam/ Nie wyrażamy zgody na przesłanie potwierdzenia otrzymania przez Acus Med niniejszego pisma, stanowiącego oświadczenie o odstąpieniu od zawartej umowy za pośrednictwem poczty elektronicznej. Data zawarcia umowy/odbioru:__________________________ Załącznik nr 2 INFORMACJE DOTYCZĄCE KORZYSTANIA Z PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY POUCZENIA O ODSTĄPIENIU OD UMOWY Prawo odstąpienia od umowy Mają Państwo prawo odstąpić od niniejszej umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, muszą Państwo poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). Informację proszę przesłać na następujące dane: Mogą Państwo skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (pocztą elektroniczną). Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykonania przysługującego Państwu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Skutki odstąpienia od umowy W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zwracamy Państwu wszystkie otrzymane od Państwa płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Państwa sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Państwa decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Państwa użyte w pierwotnej transakcji, chyba że wyraźnie zgodziliście się Państwo na inne rozwiązanie; w każdym przypadku nie poniosą Państwo żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
Regulamin zakupów w sklepie internetowym akumata.pl
Dane kontaktowe firmy:
Email: info@akumata.pl
Tel: (+48) 570 135 112
W dalszej części regulaminu, właściciel i administrator strony będzie zwanym „Acus Med”.
ul. Mielecka 105
36-100 Kolbuszowa
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na adres e-mail podany przez Klienta a w przypadku gdy reklamacja wpłynęła listownie – na adres Klienta.
Sprzedający może dokonać wymiany, gdy Konsument żąda naprawy, lub Sprzedający może dokonać naprawy, gdy Konsument żąda wymiany, jeżeli doprowadzenie do zgodności Towaru z Umową sprzedaży w sposób wybrany przez Konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy. Jeżeli niemożliwość lub nadmierność kosztów dotyczą zarówno naprawy, jak i wymiany, Sprzedający może odmówić doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową. W takim przypadku Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, o których mowa w pkt 13 ust. 11 Regulaminu. Przy ocenie nadmierności kosztów dla Sprzedającego uwzględnia się wszelkie okoliczności sprawy, w szczególności znaczenie braku zgodności Towaru z umową sprzedaży, wartość Towaru zgodnego z Umową sprzedaży oraz nadmierne niedogodności dla Konsumenta powstałe wskutek zmiany sposobu doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży.
Koszty napraw lub wymiany Towaru ponosi Sprzedający. Konsument jest obowiązany udostępnić Sprzedającemu Towar podlegający naprawie lub wymianie w celu jego odebrania, które odbywa się na koszt Sprzedającego.
Jeżeli Towar został zamontowany przed ujawnieniem się braku zgodności Towaru z Umową, Sprzedający demontuje towar oraz montuje go ponownie po dokonaniu naprawy lub wymiany albo zleca wykonanie tych czynności na swój koszt.
Konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy, jeżeli Towar jest niezgodny z Umową sprzedaży, gdy:
a) Sprzedający odmówił doprowadzenia Towaru do zgodności z Umową sprzedaży;
b) Sprzedający nie doprowadził Towaru do zgodności z Umową sprzedaży;
c) brak zgodności Towaru z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedający próbował doprowadzić Towar do zgodności z Umową sprzedaży;
d) brak zgodności Towaru z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od Umowy sprzedaży;
e) z oświadczenia Sprzedającego lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on Towaru do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta.
Obniżona cena musi pozostawać w takiej proporcji do ceny wynikającej z Umowy sprzedaży, w jakiej wartość Towaru niezgodnego z Umową sprzedaży pozostaje do wartości Towaru zgodnego z Umową sprzedaży. Zwrot należności powstałej wskutek skorzystania z prawa obniżenia ceny następuje nie później niż w terminie 14 dni o dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o obniżeniu ceny.
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
_____________________________
ul.Mielecka 105
36-100 Kolbuszowa Polska
Miejscowość i Data: ___________________________________
Podpis: _____________________________________________
*niepotrzebne skreślić
Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia zawarcia umowy (w przypadku dostarczenia treści elektronicznych).
Acus Med Sp. z o.o.
ul.Mielecka 105
36-100 Kolbuszowa Polska
emial: info@acusmed.pl
Mogą Państwo również wypełnić i przesłać formularz odstąpienia od umowy lub jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na naszej stronie internetowej www.akumata.pl.