Reklamacje
Produkt ma wadę? A może zawartość przesyłki nie zgadza się ze złożonym zamówieniem?
Nie ma problemu – w łatwy sposób możesz dokonać reklamacji. Masz na to aż 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki.
REKLAMACJA Z POWODU USZKODZEŃ W CZASIE TRANSPORTU LUB WAD FABRYCZNYCH
- po rozpakowaniu okazało się, że towar jest uszkodzony, rozbity, pęknięty, itd.,
- po dokładnym obejrzeniu produktu okazało się, że towar ma wady fabryczne.
Proces reklamacji:
- Wypełnij formularz reklamacji online i oczekuj naszej odpowiedzi (skontaktujemy się z Tobą do 48h).
- Przygotuj przesyłkę do zwrotu. Do paczki włóż reklamowany produkt, dowód zakupu oraz wypełniony formularz zgłoszenia reklamacyjnego.
- Przekaż przesyłkę kurierowi (my zamawiamy i płacimy za kuriera).
- Oczekuj kontaktu z naszej strony oraz rozpatrzenia reklamacji (pamiętaj, że mamy na to 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby).
ZAWARTOŚĆ PRZESYŁKI NIE ZGADZA SIĘ ZE ZŁOŻONYM ZAMÓWIENIEM
- po otwarciu paczki okazało się, że jej zawartość jest niezgodna z zamówieniem,
- brakuje jednego lub więcej produktów w paczce.
Proces reklamacji:
Ze względu na różne przyczyny problemów związanych z niezgodnością zamówienia z zawartością paczki, w celu sprawnego rozwiązania problemu, prosimy o bezpośredni kontakt z naszym działem reklamacji:
Najczęściej zadawane pytania
Nie poniesiesz żadnych dodatkowych kosztów z tytułu reklamacji. Kurier wysłany po odbiór towaru opłacany jest w całości przez nas. Ponosimy również koszty związane z wysyłką naprawionego lub wymienionego towaru.
Reklamowane produkty powinny być przygotowane do wysyłki w bezpiecznym opakowaniu po to, aby nie uszkodziły się podczas transportu. Najlepszą formą pakowania jest owinięcie produktu papierem lub folią, umieszczenie go w oryginalnym kartonie (lub innym) i zabezpieczenie przed przemieszczaniem się podczas transportu poprzez włożenie do kartonu kulek z papieru/gazety, bądź styropianu. Tak przygotowany karton powinien być owinięty folią lub papierem, bądź włożony w kolejny karton.
Proces reklamacyjny trwa, zgodnie z ustawą do 14 dni od momentu dostarczenia uszkodzonego produktu do naszej siedziby, na adres:
AKUMATA
ul. Mielecka 105
36-100 Kolbuszowa
Ważne informacje:
- Każda reklamacja rozpatrywana jest w sposób indywidualny i uzależniona jest od wymagań producenta reklamowanego produktu.
- W sytuacji, gdy wymiana towaru na nowy nie będzie możliwa do zrealizowania, ze względu na wyczerpanie się zapasów magazynowych, zaproponujemy Ci wymianę reklamowanego produktu na inny z oferty Sklepu Akumata lub zwrot należności.