Zwrot produktów

Produkt nie spełnia Twoich oczekiwań? Możesz go bez problemu zwrócić w ciągu 14 dni od zakupu bez podawania przyczyny.

  • Masz prawo zwrócić produkty w przeciągu 14 dni od dnia otrzymania przesyłki (jest to tzw. odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość).
  • Paczkę ze zwracanymi produktami nadajesz na własny koszt. Uwaga – nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem oraz za pośrednictwem paczkomatu, czy paczkopunktów!
  • Po dotarciu paczki z produktami, dokonamy zwrotu pieniędzy w ciągu 14 dni od daty odbioru przesyłki w naszej siedzibie.
  • Nie musisz podawać powodu zwrotu (odstąpienia), jednak będziemy bardzo wdzięczny kiedy to zrobisz, ponieważ pomoże nam to ulepszyć nasz sklep.
  • Pamiętaj! Warunkiem akceptacji zwrotu jest otrzymanie przez nas produktu nieuszkodzonego oraz nie posiadającego śladów użytkownika.
  • Informujemy, że ze względu na ochronę zdrowia oraz ze względów higienicznych, produkty, które mają kontakt ze skórą (np. produkty Lyapko, maty do akupresury) nie podlegają zwrotowi, gdy są pozbawione zabezpieczenia – rozpakowane. W przypadku tych produktów, zabezpieczeniem jest plomba.
  • Uwaga! Produkt powinien być spakowany w dodatkowe opakowanie/karton stanowiący ochronę.

JAK ZWRÓCIĆ PRODUKTY?

1. Pobierz, wydrukuj i wypełnij formularz zwrotu.

2. Solidnie zapakuj zwracane produkty.

Do paczki dołącz wypełniony formularz zwrotu.

3. Wyślij paczkę dowolną formą przesyłki na adres:

AKUMATA
ul. Mielecka 105,
36-100 Kolbuszowa Dolna

info@akumata.pl
570 135 112

4. Zwrócimy pieniądze na podane konto maksymalnie w ciągu 14 dni od dnia dotarcia paczki do naszej siedziby.